HandgjordaSaker.se

Köp & sälj unika handgjorda saker

Handgjorda armband - Design by Wilja of Sweden

Publicerad 2013-03-13 21:10:00 i Allmänt,

Handgjorda armband - Design by Wilja of Sweden

Smycken är personliga och varje kvinna är unik"

Mitt namn är Mari Älgekrans och jag bor och verkar som designer i skärgårdsidyllen Vaxholm där jag driver företaget Wilja™ of Sweden HB. Varje smycke jag designar är unikt eftersom jag inte vill ägna mig åt massproduktion utan istället låta varje enskilt smycke tala till sin egen speciella person. Min önskan är att alla mina smycken ska förmedla en känsla och en tanke, och därför får alla smycken ett namn som förhoppningsvis ska ge en vink om min inspiration när det skapades. Jag arbetar i de flesta material men har en viss förkärlek till silver, ädelsten, Swarovski, sötvattenspärlor och vintage material.

UNIQUE COLLECTION - Unik smyckeskollektion i silver
BEADWORK COLLECTION - Unik kollektion med handsydda smycken
EARTH COLLECTION - Unik smyckeskollektion med återanvänt och vintage material
SHABBY CHIC COLLECTION - Unik smyckeskollektion med handlödda glashängen
WILD SPIRIT COLLECTION - Unik smyckeskollektion med fjädrar
STREET SMART COLLECTION - Designad bijouterikollektion 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Handgjordasaker.se

Handgjordasaker.se är Sveriges ledande marknadsplats för handgjorda och vintage saker. Fynda unika produkter - One of the kind På Handgjordasaker.se hittar du tusentals unika handgjorda produkter som: smycken, accessoarer, kläder, för hus och hem, barn och lek, konst, kort, talvor, vintage saker. Alla produkter är skapade för hand av våra hundratals kreativa butiker från både Sverige men också en rad andra länder som: Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Lettland, England...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela